پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا)

شماره : 51003 دسته بندی محصول : فقه و معارف اسلامی نام فایل : پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا)

پاور پوینت روخوانی ورانخوانی , روش نوین آموزش قرآن ,خط عثمان طه,فرافایل,فروش اینترنتی فایل,بهترین فروشگاه فایل,بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی,سایت فروش فایل اینترنتی,فروش فایل دانلودی,فروشگاه اینترنتی فایل

توضیحات فایل

پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا)

پاورپوینت-آموزش-روخوانی-و-روانخوانی-قرآن-به-روش-نوین-(درس-پانزدهم-حروف-ناخوانا)

توضیحات:
پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا)، در 21 اسلاید – فروشگاه اینترنتی فرافایل.

دراین درس با قواعد مربوط به حروف ناخوانا با توجه به رسم الخط عثمان طه آشنا می شویم.
حروف ناخوانا حروفی هستند که نوشته می شوند ولی خوانده نمی شوند. درقرآن کریم نیز چهار حرف(و-ا-ل-ی) دربرخی از کلمات نوشته می شوند ولی خوانده نمی شوند که به حروف ناخوانا معروف هستند
این درس درباره ادامه آموزش حروف ناخوانا در قرآن می باشد . در این پاور پوینت قواعد مربوط به حروف ناخوانا (الف جمع(زینت)) ونحوه نگارش آن در رسم الخط عثمان طه آموزش داده شده است این فایل نیز علاوه بر فراگیران ، معلمان و مربیان می توانند از آن در کلاس های آموزشی برای تدریس های متنوع و جذاب خود بهره ببرند نمایند.این فایل به صورت لایه باز ارائه می شود و همراه با جلوه های ویژه و محیط گرافیکی زیبا به روشی نوین تهیه گردیده است .
در این پاورپوینت با آیات و سوره هائی از جزء سی ام قرآن کریم(بینه و زلزال) آشنا می شویم که با تلاوت و ترتیل استاد شهریار پرهیزکار تهیه وتدوین داده شده است.
دانلود فایل

 

دانلود فایل

فایل پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا) برای دانلود

برای دریافت پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا) باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

جهت ادامه مطلب + دانلود دکمه بالا را لمس کنید

دریافت پشتیباتی

پشتیبانی پاورپوینت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن به روش نوین (درس پانزدهم-حروف ناخوانا) 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

 

کلمات کلیدی فایل

کلمات کلیدی 

دانلود پاور پوینت روخوانی ورانخوانی , روش نوین آموزش قرآن ,خط عثمان طه,فرافایل,فروش اینترنتی فایل,بهترین فروشگاه فایل,بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی,سایت فروش فایل اینترنتی,فروش فایل دانلودی,فروشگاه اینترنتی فایل

دیدگاهتان را بنویسید