پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-))

شماره : 50949 دسته بندی محصول : فقه و معارف اسلامی نام فایل : پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-))

روانخوانی, جدیدترین روش آموزش قرآن کریم, پاورپوینت آموزش روخوانی , تلاوت ترتیل, حروف ناخوانا در قرآن,کلمات سخت ومشکل, جزأ سی ام, سوره اعلی

توضیحات فایل

پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-))

پاورپوینت-آموزش-روخوانی-وروانخوانی-قرآن-به-روش-نوین-(درس-سیزدهم-حروف-ناخوانا-))حروف ناخوانا حروفی هستند که نوشته می شوند ولی خوانده نمی شوند.درفارسی نیز کلماتی وجود دارد که دارای حروف ناخوانا هستند.مانند:حرف«واو»درکلماتی …..
این درس درباره آموزش حروف ناخوانا در قرآن می باشد . یاد گرفتن حروف ناخوانا نقش بسیار مهمی در قرائت قرآن دارد لذا در این پاور پوینت قواعد مربوط به حروف ناخوانا(حروف «واو» و «یاء» پایه الف مدی ) ونحوه نگارش آن در رسم الخط عثمان طه آموزش داده شده است این فایل نیز علاوه بر فراگیران ، معلمان و مربیان می توانند از آن در کلاس های آموزشی برای تدریس های متنوع و جذاب خود بهره ببرند نمایند.این فایل به صورت لایه باز ارائه می شود و همراه با جلوه های ویژه و محیط گرافیکی زیبا به روشی نوین تهیه گردیده است .
این پاورپوینت (حروف ناخوانا) در چند درس تهیه شده که آیات و سوره هائی از جزء سی ام قرآن کریم(سوره اعلی) باتلاوت و ترتیل شهریار پرهیزکار تهیه وتدوین داده شده است.

دانلود فایل

 

دانلود فایل

فایل پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-)) برای دانلود

برای دریافت پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-)) باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

جهت ادامه مطلب + دانلود دکمه بالا را لمس کنید

دریافت پشتیباتی

پشتیبانی پاورپوینت آموزش روخوانی وروانخوانی قرآن به روش نوین (درس سیزدهم-حروف ناخوانا-)) 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

 

کلمات کلیدی فایل

کلمات کلیدی 

دانلود روانخوانی, جدیدترین روش آموزش قرآن کریم, پاورپوینت آموزش روخوانی , تلاوت ترتیل, حروف ناخوانا در قرآن,کلمات سخت ومشکل, جزأ سی ام, سوره اعلی

دیدگاهتان را بنویسید