ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve

ترجمه مقاله, بازاریابی الکترونیکی, رسانه های اجتماعی, مدیریت کمپین, تبلیغ, تبلیغات الکترونیکی,,Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Advertising

شماره : 63580 دسته بندی محصول : رشته مدیریت (مقالات_و_تحقیقات) نام فایل : ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve

توضیحات فایل

ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve

ترجمه-مقاله-marketing-and-campaign-management-via-social-networks-and-the-effects-of-electronic-adve

Abstract: This paper aims to show that the marketing and management of advertising campaigns have contributed in a positive and growing way since the nineties until now bring in targeted customers and increase sales of electronic products. Social communication networks are transformed into the promoting and marketing advertising forum in order to automatically attract customers without the need for traditional sales methods. In this sense, electronic marketing represents the space of commercial transactions of the future. Therefore, this type of marketing and the management of campaigns promoting social media via social networks have a direct impact on internet users by the effect of electronic advertising. Keywords: Electronic Marketing, Social Media, Campaign Management, Promotion, Electronic Advertising.
چکیده: این مقاله قصد دارد نشان دهد که بازاریابی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی از دهه نود تاکنون به شکلی مثبت و رو به رشد، در جذب مشتریان هدفمند، مشارکت و پیشرفت داشته و فروش محصولات الکترونیکی را افزایش داده است. شبکه های ارتباط جمعی بدون نیاز به روش های سنتی فروش، به منظور جذب خودکار مشتریان به انجمن های پیشرفته تبلیغات بازاریابی تبدیل شده اند. از این رو، بازاریابی الکترونیکی، فضای معاملات تجاری در آینده را نشان می دهد. بنابراین، این نوع بازاریابی و مدیریت کمپین‌های تبلیغ رسانه‌های اجتماعی به وسیله شبکه‌های اجتماعی، تأثیر مستقیمی بر روی کاربران اینترنتی و تبلیغات الکترونیکی دارد. 

دانلود فایل

 

دانلود فایل

فایل ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve برای دانلود

برای دریافت ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

جهت ادامه مطلب + دانلود دکمه بالا را لمس کنید

دریافت پشتیباتی

پشتیبانی ترجمه مقاله Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Adve 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

 

کلمات کلیدی فایل

کلمات کلیدی : ترجمه مقاله, بازاریابی الکترونیکی, رسانه های اجتماعی, مدیریت کمپین, تبلیغ, تبلیغات الکترونیکی,,Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Advertising

دانلود ترجمه مقاله, بازاریابی الکترونیکی, رسانه های اجتماعی, مدیریت کمپین, تبلیغ, تبلیغات الکترونیکی,,Marketing and Campaign Management via Social Networks and the Effects of Electronic Advertising بصورت رایگان

دیدگاهتان را بنویسید