فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند

انسان اقتصادی, دست نامرئی, آمیخته بازاریابی, نظریه هزینه مبادله

شماره : 62343 دسته بندی محصول : رشته مدیریت (مقالات_و_تحقیقات) نام فایل : فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند

توضیحات فایل

فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند

فصل-سوم-مدیریت-تبلیغات-و-برند

این پاورپوینت زیبا در 20 اسلاید دارای تم طوسی و نمودارهای درسی قابلیت ویرایش تک تک اسلایدها

به طور خلاصه ای از فصل سوم ( رویکرد اقتصادی به مدیریت )

کتاب مدیریت تبلیغات و برند

برای دانشجویان ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

نویسنده: سیدحمید خداداد حسینی، مهران رضوی

لینک کانال ایتا:

http://eitaa.com/powerpointpdf

دانلود فایل

 

دانلود فایل

فایل فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند برای دانلود

برای دریافت فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند باید روی دکمه دریافت فایل کلیک کنید تا به وبسایت فروشنده محصول برید.

 دریـافت فایـل

جهت ادامه مطلب + دانلود دکمه بالا را لمس کنید

دریافت پشتیباتی

پشتیبانی فصل سوم مدیریت تبلیغات و برند 

هر فایل توسط فروشنده آن پشتیبانی میشه کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید و از منوی بالا گزینه پشتیبانی رو انتخاب کنید و درخواست خودتون رو ارسال کنید.
توجه داشته باشید که وبسایت ما همکاری در فروش می باشد و باید درخواست خودتون رو از سایت فروشنده مطرح کنید.

دریافت پشتیبانی برای این فایل

 

کلمات کلیدی فایل

کلمات کلیدی : انسان اقتصادی, دست نامرئی, آمیخته بازاریابی, نظریه هزینه مبادله

دانلود انسان اقتصادی, دست نامرئی, آمیخته بازاریابی, نظریه هزینه مبادله بصورت رایگان

دیدگاهتان را بنویسید